Beca PJussàEl passat 11 de juny a la seu de l’arxiu comarcal es va fer la presentació als mitjans de comunicació de la comarca, de les bases de la convocatòria de la IV BECA DE RECERCA DEL PALLARS JUSSA, MOSSÈN JESÚS CASTELLS I SERRA 2014.
La beca, creada a l’any 2011 per iniciativa de l’Ajuntament de Tremp, el Consell Comarcal del Pallars Jussà i el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, té la finalitat de promoure, divulgar i fomentar la cultura a la comarca del Pallars Jussà, en especial en la recerca del patrimoni documental del Pallars.
La dotació de la beca és de 3.000 euros aportats per les administracions organitzadores, el pagament del qual es fa en dos fases, un pagament de 1.500 euros tot just quant s’ha anunciat el veredicte del jurat, i els altres 1.500 euros restants un cop el guanyador ha entregat el treball resultant de la seva recerca.
Per presentar-se a la beca cal fer una proposta d’un projecte de 5 a 10 folis. El projecte s’ha de centrar en qualsevol dels fons documentals existents a l’Arxiu Comarcal del Pallars Jussà. El termini de presentació de la documentació necessària és fins el 31 de juliol 2014, a l’arxiu comarcal del Pallars Jussà.

Podeu consultar les bases al següent link:

Podeu consultar més informació en el següent enllaç: