AMCPUBLICACIONS DIGITALS
Dissabte 21 de febrer, a les 10 h, al Museu Abelló de Mollet.

El món de les publicacions de museus han patit un gran canvi en molt poc temps. I és que juntament amb les limitacions econòmiques, s’estan donat canvis en el consum cultural, i han aparegut noves plataformes i programes que obren enormes possibilitats a la difusió a la xarxa de les nostres publicacions.
Aquest taller ens donarà una visió general sobre les principals opcions de formats, programes i plataformes de publicacions digitals per tal d’ajudar-nos a planificar les nostres edicions.

PROGRAMA
10.00 h “Una visió global”, a càrrec de Francesc Bosch, director comercial a Criteri Digital i Multimèdia
11.30 h Descans
12.00 h Taller sobre publicacions digitals: “Diferents formats i desenvolupament”, a càrrec de David Moreno, tècnic expert en publicacions digitals a Criteri Digital i Multimèdia, i docent del post-grau d’edicions digitals a BAU
14 h Finalització de la sessió.

LLOC: Museu Abelló (Carrer de Berenguer III, 122. 08100 Mollet del Vallès)
PREU: 15 € (Gratuït per a socis/sòcies de l’AMC i treballadors/treballadores dels museus de la Xarxa de Museus Locals de la Diputació de Barcelona).

INSCRIPCIONS: Cal enviar un correu electrònic a l’adreça amc@amc.cat
(indiqueu a l’assumpte “Inscripció 5è taller museologia” i, al cos del missatge, el nom i cognoms, telèfon de contacte i institució on treballeu).

Podeu consultar més informació en el següent enllaç: