8ns TALLERS I JORNADES DE MEMÒRIAL ORAL

Captura de pantalla 2015-10-06 a les 20.00.53El testimoni directe de la gent ha esdevingut en els darrers temps una de les fonts d’informació més valuoses per als investigadors socials. La tècnica de l’entrevista, abans gairebé associada en exclusiva als antropòlegs, avui forma part dels mètodes més utilitzats en investigacions de tota mena.

La recerca a escala local ha estat singularment una de les grans beneficiades pel seu desenvolupament.

L’Observatori del Patrimoni Etnològic i Immaterial presenta, per vuitè any consecutiu, un seguit d’experiències que han tingut lloc entorn d’iniciatives proposades per les entitats que en formen part o per equips de recerca que hi ha al nostre país.

L’Observatori us proposa, així, un recorregut al llarg del territori per conèixer les vivències de moltes persones, al mateix temps personals i representatives del batec de la nostra societat.

L’Ecomuseu de les Valls d’Àneu, com a antena d’aquest observatori, col·labora en aquesta vuitena edició dels Tallers i Jornades de Memòria Oral amb la següent activitat:

Jornada “La recerca i gestió
del patrimoni immaterial
en l’àmbit local. Metodologies
i anàlisis d’experiències”
En aquesta jornada és pretén donar a conèixer diferents
exemples de recerca, gestió i divulgació del patrimoni
immaterial en l’àmbit local, i proposar diferents eines
metodològiques per inventariar-lo i difondre’l des dels museus i altres equipaments patrimonials. La jornada anirà a càrrec del Dr. Xavier Roigé, antropòleg i professor de la UB, i d’Aniceto Delgado, antropòleg de l’Instituto Andaluz de Patrimonio Histórico.
• 31 d’octubre
Hora: de 10.00 a 15.00
Lloc: Quadra de Casa Gassia
C/ del Camp, 22-24
Organitza: Ecomuseu de les Valls d’Àneu
Informació: 973 626 436

Trobareu més informació del conjunt d’activitats al document adjunt.

Descarregar arxiu adjunt