II Jornades de Recerca del Parc Natural de l’Alt Pirineu

Les II Jornades de Recerca del Parc Natural de l’Alt Pirineu se celebraran del 2 al 4 de maig a l’edifici de la Solana de la Coma de Burg (Farrera) i hi participaran una trentena de ponents. Les jornades inclouen una visita a l’estanyet de Burg (2 d’abril) i una sortida pel bosc de Virós (4 d’abril) per veure sobre el terreny algunes de les recerques efectuades.

Inscripcions obertes fins el 28 d’abril.
Per formalitzar la inscripció caldrà enviar la butlleta d’inscripció al correu pnaltpirineu@gencat.cat juntament amb el resguard bancari de pagament, una còpia del DNI i el document que acrediti la matrícula reduïda. L’import de la matrícula s’ingressarà a nom del “Parc Natural de l’Alt Pirineu”, especificant el nom de la persona inscrita i el concepte “2JRPN19” al compte ES18 2100 0228 4602 0005 0263.

Jornades senceres: 50 €
Matrícula reduïda (estudiants, guies-interpretadors del PNAP, personal funcionari de la Generalitat i persones a l’atur): 25€
1 dia: 20€
La inscripció a les jornades inclou un dossier i els dinars.