Inscripció a la segona edició de les Trobades Professionals Cultsurfing

CultsurfingLa inscripció a la segona edició de CultSurfing, la xarxa per descobrir projectes singulars, intercanviar experiències i establir connexions entre àmbits culturals i territoris, estarà oberta fins el dia 7 d’octubre inclòs.

Les Trobades Professionals de CultSurfing es celebraran els propers dies 14 i 15 d’octubre a la fàbrica Fabra i Coats de Barcelona. El seu objectiu és posar en contacte esdeveniments, artistes, agents culturals, patrocinadors i mitjans de comunicació, d’una manera pràctica. Aquestes jornades no només estan adreçades als participants que s’hi han inscrit anteriorment i han estat acceptats en els diferents catàlegs o als ponents que han explicat els seus projectes durant les trobades, sinó a tots els professionals (artistes, programadors, agents culturals, gestors culturals…) que vulguin participar-hi des de diversos àmbits.

Durant les jornades, es presentaran els 21 projectes seleccionats per a aquesta segona edició i el catàleg Cultsurfing ampliat amb més de 50 propostes.

Enguany, també es comptarà amb espais d’interacció i connexió entre els assistents, com les taules sectorials i les xerrades pràctiques, per ampliar el ressò i millorar el finançament dels vostres projectes.

Més informació a www.cultsurfing.cat, info@cultsurfing.cat

Inscripció gratuïta. Places limitades. Inscripcions al següent link: