Jornada: Els professionals de l’Antropologia en l’àmbit del Patrimoni

Jornada ProfessionalsInstitut d’Estudis Catalans, Sala Nicolau d’Olwer. C. del Carme, 47, Barcelona.
Dimarts 7 d’octubre de 2014, de 16:00 – 20:00.

16.00-16.20 h. Obertura i presentació de l’enquesta feta online a directors de museus sobre la tasca dels antropòlegs als museus catalans. A càrrec d’Isabel Graupera i Roger Costa (ACPA).

16.20-17.10 h.ANTROPÒLEGS I PATRIMONI PER A UN TERRITORI. Jordi Abella (director de l’Ecomuseu de les Valls d’Àneu), Carme Queralt (tècnica del Museu de les Terres de l’Ebre), Raquel Ferrero (tècnica del Museu Valencià d’Etnologia)

17.10-17.45 h. L’ANTROPÒLEG COM A PROVEÏDOR DEL MUSEU. Mireia Mascarell (Barcelona Media), Adrià Pujol (Observatori de la Vida Quotidiana)

17.45-18.05 h. Cafè – refrigeri

18.05-18.55 h.REINVENTANT ELS MUSEUS. Carles García (director del Museu del Ter), Pep Fornés (director del Museu Etnològic de Barcelona), Enric García i Inma González (tècnics del Museu Marítim de Barcelona)

18.55-19.30 h.PREPARANT PROFESSIONALS DEL PATRIMONI DES DE L’ACADÈMIA. Xavier Roigé (degà de la Fac.de Geografia i Història, professor d’Antropologia Social i Museologia a la UB, director del màster de Patrimoni Mundial i Estratègies de Desenvolupament) i Llorenç Prats (professor de Patrimoni Etnològic i Museologia al Grau d’Antropologia Social i Cultural i professor i coordinador de projectes i treballs de recerca del Màster en Gestió del Patrimoni Cultural i Museologia de la UB).
19.30-20.00 Torn obert de paraules.

Per a més informació:
Secretaria ICA/ACPA Tel.93 410 37 77
info@antropologia.cat

Inscripcions gratuïtes al següent link:

Podeu consultar més informació en el següent enllaç: