thumb_AMC22 de febrer de 2014.
Auditori del Museu d’Història de Catalunya (Palau de Mar, Plaça de Pau Vila, 3, 08003 Barcelona).

3r Taller de Museologia de l’Associació de Museòlegs de Catalunya.

LES XARXES SOCIALS. APROPAR MUSEUS I PÚBLICS
El dissabte 22 de febrer, a càrrec, d’Anna Corominas, llicenciada en Filologia Catalana i en Comunicació Audiovisual. És consultora especialitzada en màrqueting de continguts i gestió de xarxes socials.

PROGRAMA:
10 h Presentació.
10.15 h Xarxes socials i museus. Història i situació actual.
10.45 h Què espera el públic d’un museu a les xarxes socials? Casos reals (debat).
11.15 h La planificació: la millor eina per entrar al món digital. Debilitats i oportunitats.
12 h Descans.
12.15 h Elaboració d’un full de ruta.
13 h Presentació dels exercicis.
13.45 h Recursos, eines i reflexió final.
14 h Finalització de la sessió.

PREU: 15 € (Gratuït per a socis/sòcies de l’AMC i treballadors/treballadores dels museus de la Xarxa de Museus Locals de la Diputació de Barcelona).

INSCRIPCIONS: Cal enviar un correu electrònic a l’adreça amc@amc.cat
(indiqueu a l’assumpte “Inscripció 3r taller museologia” i, al cos del missatge, el nom i cognoms, telèfon de contacte i institució on treballeu).

Podeu consultar més informació en el següent enllaç: